Google

2008/04/29

1-2 jó hír

Lassan elkészűl a CoGe 1 végleges verziója és hivatalosan is megjelenik. ( Tudjátok, barátunk, .lov. készíti, már többször írtam róla és még fogok is. ) Ellentétben a szintén csak készülő, de már sztárolt FLxER-rel, ez magyar fejlesztés és szerintem nagyságrendekkel jobb.
Még nincs kint az első, de már készül a CoGe 2, ami nagy változásokon esett át. Moduláris lesz és külső fejlesztők is könnyen írhatnak majd rá plugineket. Ez a projekt - úgy gondolom -, nagy jövő elött áll!
Bravo .lov.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak egy rövid megjegyzés: a flxer most a 4-ik verziónál tart, ugyan beta állapotban van (lásd 4.3), de a 3-as és a 2-es verzió teljesen készen voltak. Nem sztárolásról van szó, hanem arról szerintem hogy meg kell becsülni minden olyan szoftvert, vagy szoftver kezdeményezést ami ingyenes, hiszen ezeket eléggé nonprofit módon hozzák létre és egyre kevesebb van belölük. A coge meg tényleg nagyon szép munka.

VJL(ab) írta...

"...meg kell becsülni minden olyan szoftvert, vagy szoftver kezdeményezést ami ingyenes, hiszen ezeket eléggé nonprofit módon hozzák létre és egyre kevesebb van belölük...."
Ebben teljesen igazad van. Azért mert nekem nem jön be, másnak lehet, hogy ez a létező szoftok legjobbika. Az, hogy ingyenes, csak hab a tortán, bár néha a legfontosabb...Tisztelem az alkotóját, csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a házunk táján is vannak hasonló kezdeményezések. Remélem, .lov. kollégát hamarosan nem csak versenyzőként, hanem előadóként is köszönthetjük majd egy találkozón...