Google

2010/07/19

Kérdések (EFOTT)

Ti mennyi loop-ból csináltok meg egy bulit?
Szerintetek a koncert vizuálnak kel-e kötődnie valamennyire a zenéhez?

A szombati EFOTT tapasztalataim lesújtóak. 14-02-ig voltam kint és ezalatt kb - nagy jóindulattal - 30 loop-ot láttam végtelenül ismételve és nem kötődve sem a zene hangulatához, sem a ritmusához. Na jó, kb 23 óra körül kezdett feléledni a kolléga, ezért lett az addigi 10 loop-ból kb 30 és kis dinamika.
Nem őt akarom fikázni, hanem a mentalitást.
(Egy heti fesztiválozás után másnaposan én is csináltam már szart (fogalmam sem volt mit csinálok és ezt ti is sokan láthattátok a Deep Cafeban), nem vagyok rá büszke.)
Én szombaton ez miatt (vizuál), a pénztárak miatt, a sör miatt (csak Dreher? Brrrrr!), a bor miatt (félédes vörös? ilyen a természetben nem létezik (na jó, egy stand kivétel volt)) nagyon mérges voltam, de elárulom - hogy ne nézzetek vén morgó medvének -, a zene remek volt.-:)

A kérdés viszont még mindig az:
Ti mennyi loop-ból csináltok meg egy bulit?
Szerintetek a koncert vizuálnak kel-e kötődnie valamennyire a zenéhez?

2 megjegyzés:

.lov. írta...

Mi szerintem egy estén a loopjaink 80%-át ellőjük többször is, az pár száz darab lehet - azért nem mindent, mert vannak ugye specifikus dolgok, pl. külön breakcore-ra, ami egy techno bulin nem biztos hogy működik.

A fesztiválokon szerintem jellemző, hogy egy technikust bíznak meg a feladattal hogy "na, akkor ma te veticcsé'", úgyhogy szerintem itt van a kutya elásva.

VJL(ab) írta...

"A fesztiválokon szerintem jellemző, hogy egy technikust bíznak meg a feladattal hogy "na, akkor ma te veticcsé'", úgyhogy szerintem itt van a kutya elásva. "
igen, ez a szomorú...:(