Google

2010/08/16

Sziget Fesztival 2010 - 5. nap


Bár sok felé kellett volna mennem, de a Kasabian és Daniel's papa Jack nevű fia nem engedett a nagyszínpad homokozójából. (Na, most jól a média résébe vágtam, a la Esterházy)
Akkor most az előzmények és utózmányok.
Nekem a Hangmással indúlt a nap és meg kell vallanom, jobban tetszett, mint a Danko Jones. Billy Talent földbedöngőlt hihetetlen lendületével, a Mahala Rai Banda pedig remek rezeseivel. Aztán a már említett Kasabian bizonyította be, hogy utolsó albumuk nem méltatlanul lett az év legjobbja.
A Muse-ra nagy várakozással készűltem, hiszen első lemezük óta figyelemmel kísérem a munkásságukat. És nem csalódtam, sőt halljatok csodát, az egész katlan látványorgiában fűrdött: VJ, lézer és tomboló rajongók.Na, erre a napra még visszavolt a Napra (bocsánat a gyenge szóviccért!), akik kicsit lerövidítve, de virtuózan játszották dalaikat. (Lehet, nem is rövidítettek, csak én hallgattam volna még őket szívesen.)Aztán volt még egy kis Jazzékiel és az eső meghozta Dr. Máriást is a Tudósokkal.
A végén már csak a búcsu Jack-től, a szekszárdi boroktól, régi és uj haveroktól, de nem volt Fanta.
Sáros utak, eldobált poharak, egyszerre szomoru és vidám arcok, HÉV… és az ágy símogató ölelése… a vér dobolása a fülben...
A Szigetből 2010-ben ez maradt…

Nincsenek megjegyzések: